25 januari 2006

uga det var segt i morse, tog mig inte ur sängen förrän klockan var nästan 1. Sen tog det väl nästan en timme innan jag kom iväg till skolan. Väl där gjorde jag klart rapporten, sen var micke försvunnen så jag fick en bra ursäkt till att inte göra nå mer. Var till kåren å prata med Per å Anneli. Diskutera lite, mest om arbetsskydd, arbete på hög höjd och ljudnivå. Drack en kopp kaffe å tog det lugnt. Laga soppa när jag kom hem, potatis å purjo. Rätt lätt å behändig mat som jag tror jag kommer göra mer av nu när Mats äter på kåren allt som oftast. Han påstår att man inte blir mätt, men jag har stått mig från 18 till 23 å det är rätt länge för att vara mig.















Fick stämplarna jag beställt från pysselmyran idag. En hundstämpel och två tjejstämplar. Hade köpt ett akrylblock också, å vilken skillnad det är att stämpla med det jämfört med kassettfodralet jag använt hittills. Gjorde lite kort ikväll då jag ville pyssla, men inte kände för att scrappa, har ju ändå gjort 21 LOs redan iår så jag kan ju dra ner på tempot lite om jag vill.

Har rensat ur lite lådor här hemma senaste dagarna. Försökt rensat ut sånt jag inte behöver längre, sånt jag kan försöka sälja på tradera. Men det är svårt att göra sig av med saker, de kan ju vara bra att ha... Nåja, har lagt ut lite reklamgrejs iaf å lite rökelse, vi får se om det blir sålt.

Nä, nu blir det fruktstund å sen cityakuten tills jag somnar, godnatt!

3 kommentarer:

  1. Anonym22:20

    Tjoo!
    Vilka söta kort du gjort.
    Ska du skicka "hej-kortet" till mig kanske!? ;)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Jag avgudar hej-kortet... :)
    Hade tänkt säga det på Scrappiz, men sen kom något emellan, så nu säger jag det här! :)

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga ni är! Å syster: nu kan jag ju inte skicka det, då blir det ju ingen överraskning ju ;)

    SvaraRadera