27 februari 2006

EO-power

Måste bara få tala om hur glad jag var i söndagsmorse när kåren för en gångs skull var relativt ren å geo/deo hade jobbat på bra hela kvällen/natten. Inte ett enda gnäll hörde jag å det mesta flöt på hur bra som helst. Sen att en del gäster är lite puckade när de är fulla det får man väl leva med :)

Å så tog os slut. SJU GULD! whiiha. Söndan gick jag omkring i ett lyckorus när jag väl vaknade efter 3 nångång. Men vad ska man göra nu då hela dagarna? Plugga kanske. Snart tenta-p igen. Å innan dess lite nyordning med omtenta-p innan tenta-p.

Har bestämt mig för att köpa en qk nu. Har varit lite i valet å kvalet om jag ska köpa en svart eller RÅÅSA men det blir nog en svart för det alfabetet är nog mer jag.

Scrappade lite idag också. Ännu en LO till papprikas stora utmaning. Har hittills gjort alla. Jag har typ jättefå kort där hela familjen är samlad å det har jag nu scrappat. Är rätt nöjd med den, känns som att jag börjar på att hitta min egen stil nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar