02 april 2007

Tjejsnack v 13 - din handväska

Förra veckans frågor, liite sent bara :)

·Anser du att du behöver använda handväska?
Nej, inte alltid, men har man inga fickor så behövs det
·Vad har du i din handväska just nu?
Min handväska just nu är skolväskan, där har jag för tillfället mobilen,
almanacka, en penna, skrivbok, arbetskläder till STUK, USB-minnet,
nån gammal plastpåse som hamnade där efter en scrapträff, sen tror
jag inte det är nåt mer däri
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
har inget som jag alltid har med mig, mer än just plånbok, mobil och
nycklar. Nycklarna bor just nu i rock-fickan, får se hur det blir till våren sen,
då lär de åka ner i handväskan de också.
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Skulle inte ha behövt ta med kläderna idag, eftersom jag hann hem innan jobb.
Klarar mig nog utan det mesta, det beror ju helt på tillfället
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Ja, ibland om jag ska på stan, ut å träna, oftast när jag far på krogen.
Det hela hänger helt på hur mycket jag ska ha med mig vs antal funktionella
fickor på kläderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar