23 juni 2007

40 frågor och svar

Hittade det här hos Carola


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?

Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Yepp

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Hmmm, inga fler än AD-dropparna när jag var riktigt liten.

4. Vad åt du senast?

Rostade mackor med ost, å en kopp kaffe.

5. Har du fått någon komplimang idag?

Nej, inte idag, men minst två igår.

6. Har du varit med i en rättegång?

Nej

7. Är du polare med grannarna?

Det kan man nog inte påstå (se även veckans tjejsnack)

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska, engelska, tyska?

9. Vilka länder har du bott i?

Sverige

10. Senaste piercingen?

Har ingen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

I fredags, till å från Happis, å jag fick köra också :)

12. Gay?

Nopp

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Det har väl hänt

14. Har du äggat någon?

Ne

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?



17. Har du varit på stranden?

Jo, förra sommaren, å massa gånger när jag var liten.

18. Har du haft en stalker?

Inte vad jag vet

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Inte alla

20. Hur bra är din syn?

Har glasögon om jag är ute å så, men på korta avstånd hemma ser jag bra

21. Har du varit på ett party?

JOdå

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

I en hajtät bur isåfall, är iofs inte så mycket för att bada å dyka i vilket fall

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Trevligt!

24. Har du varit utomlands?

Jo.

25. Har du sett din bästa vän naken?

Det har nog hänt nån gång. På kåren kan det mesta hända

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Har bara varit på ett, för snart 20 år sen.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Kanske, fast chansen att jag skulle hamna i slagsmål under skoltid är nog ganska minimal.

28. Var är dina syskon just nu?

L=Miami? E=Stugan? tror jag.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Virkade en halsduk inatt. Lite märkligt eftersom jag inte kan virka överhuvudtaget

30. Vem ringde dig senast?

Mormor

31. Vilken tid gick du upp imorse?

11 typ

32. Vad ska du göra i helgen?

Jobba

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Välkommen till Finnet. Du kan använda GPRS och MMS i detta nät. Telia önskar dig en trevlig vistelse i Finland!"

34. När var du riktigt sjuk senast?

I julas, hade riktigt ont i halsen och var helt slut.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Hmm. Har inte för vana att ta på kändisar.

36. Vad finns i din bakficka?

Ingenting.

37. Har du färglinser?

Nej, använder knappt ens vanliga linser.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Snoozar en timme.

40. Vad ska du göra efter det här?

Fara till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar