02 november 2009

Söndag 1/11

Dagens status: Hemmasöndag
Dagens lunch: Tacopaj från i fredags
Dagens middag: Pumpasoppa
Dagens träning: Vilodag pga knäet
Dagens aj: Träningsvärk i hela baksidan på kroppen. Lite mindre ont i knät men undvek trappor så mycket som möjligt idag.
Dagens spel: 100% på lego star wars. Jag är sugen på att spela mera men M är inte lika sugen. Nu har jag ju börjat lära mig hur det funkar å så är det slut. Nåja, det har ju ändå räckt i nästan 60h.
Dagens blogginlägg: Ännu ett blogginlägg med inspirerande bilder. Sovrummet här hemma börjar bli klart, lampa och tavlor fattas, och kanske något bord/byrå/klädskåp. Lampa finns det en kristallkrona på Åhlens jag ska köpa, men tavlor funderar jag fortfarande på. Funderar på något gammalt skolplansch/gammal flora/fågelbok med fina illustrationer kanske, typ som bilderna på den tredje bilden i inlägget. En stor karta av något slag kan vara fint också, men då ska den nog inte hänga i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar