22 oktober 2011

En lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Var på dejt med M.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gjorde av med energi i Zombie Lane
Det sista du sa högt: Spelar du eller kollar du bara?
Det senaste någon sa till dig: Nä jag kollar
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, kaffe, kaffe, kaffe, läsk, mjölk, och en liten whisky på slutet.
Vad var det senaste du åt: En liten påse chips. Estrella. Inte alls lika god som OLW.
Vad var det senaste du köpte: En matta till köket.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Pass. Kanske mörkgrå. Lägenhetsdörren är iaf ljusgrå
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt. Förmodligen uppehåll. Men förut idag snöade det.
Godaste glassmaken: Polka o dajm. Alltså inte tillsammans utan var för sig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae.
Sover du tungt: Yep. Hör varken katter som jamar eller sambos som stiger upp...
Drömmer du mardrömmar: Det hände.
Favoritklädsel: Jeans o t-shirt. Gärna trekvartsärmar. O kollar man i garderoben så finns det mycket randigt trots att jag inte köper randiga kläder...
Favoritlåt just nu: Hollywood hills forever.
Vad ser du om du tittar till höger: En sambo o hans dator.
Vad gör dig glad just nu: Har kollat på massa avsnitt big bang theory ikväll så nu är jag glad.
Vad ska du göra härnäst: Funderar på att sova. Det börjar bli den tiden på dygnet nu.
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Nyfiken o glad.
Favoritgodis: Chips. Choklad med lakritssmak. Rödaktiga pingvinstänger.
Kläder just nu: Jeans o en lila t-shirt.
Hur många kuddar sover du med: En.
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Familjen.
Är du kittlig: Jodå.
Snarkar du: Inte vad jag vet. Jag sover ju.
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Blomflugor
Längtar du mest efter just nu: Sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar