01 januari 2016

196. Måla (1 av 366)


6 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen jag just fick!
    Till att måla i en av mina målarböcker, och till att ge mej på lite mera av årets temalista. :)

    Jag kom inte så långt 2015. Hoppas på bättring i år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod :)

      Nä, jag kom inte heller så långt ifjol, hoppas komma längre i år.

      Radera
  2. Alltid roligt att måla lite i sin målarbok. Verkligen fridfullt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är härligt tidsfördriv

      Radera
  3. Älskade att måla i mina målarböcker när jag var liten och kan fortfarande nu som vuxen tycka det är kul. :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det ser ut :-) Jag har också funderat på att köpa någon sådan där målarbok; tycker det verkar så avkopplande :-)

    SvaraRadera