29 november 2005

Adventstid

Å julen är på väg:
-Snön har kommit (för att stanna hoppas jag)
-Vi var i Övik å åt julbord i lördags med halva Mats släkt
-Det är julpyntat hemma hos mig
-Det lyser stjärnor/ljusstakar i "alla" fönster
-Paketen till julkalender har kommit idag. Massa scrapgrejer, en
sak varje dag fram till jul :)
-Alla julklappar är nu inhandlade, dock ej inslagna
-Alla julkort är hoppysslade, ska bara stämpla kuverten så ska
de skickas sen.
-Julbaket väntar jag dock med tills jag kommer hem till mor å far, orkar inte baka i min pyttekokvrå.

Så nu är det bara att sitta still å ta det lugnt, iaf vad gäller julen, lyssna på lite julmusik å dricka lite glögg å äta pepparkakor :)

Idag har jag fått frisk luft så det räcker för flera månader framöver, har stått ute å köat 4,5 timmar för att få tag på en skidresa. Ska fara med Patrik å Bompa till Hemavan i början på februari på student ski week. 250pers ska åka härifrån i 4 bussar. Kul ska det bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar