02 december 2005

Kretskort!

I går var jag å etsa å lödde mitt första kretskort i hela mitt liv, om man bortser från de halvtaskiga försöken på högstadiet. Ingen väldigt avancerad krets, två dioder som lyser växelvis. Men det var kul och mycket enklare än jag trott. :)

Hann scrappa lite i förrgår också, använde fotofix för att fästa fotona å igår morse hade allt ramlat isär. Nu blir det nog bara RX-lim å gluedots i fortsättningen, det håller iaf ihop.

Var på VR igår också, som blivande lagchef i Geo, tar ju över efter Charlotte till nyår. Det är både lite kul samtidigt som man funderar på vad man gett sig in på...

Nu ska jag iväg till bompa, äta pizza, dricka whisky å se på film med honom å patrik. Kan bli en kul kväll, det är väl tänkt att vi ska ta oss ner till kåren sen, vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar