10 januari 2007

10 dagar

Redan har 10 dagar av det här året gått. Fattar inte vart alla dagar tar vägen...

Har pysslat idag. Lite atc:s. Till en swap så ni får inte se nåt idag heller.

Tenta imorgon. Tror jag kan det mesta. Om man gör illa nån annan kan man få betala skadestånd. Dödar man nån kan man bli fälld för vållande till annans död. Arbetsgivaren ska förhandla med arbetstagarorganisation. Det kommer nog gå bra, hoppas jag.

Sen ska jag på stan imorrn, ska lämna in telefon som knastrar otroligt mycket när man pratar, inte kul. Högtalaren i den har iofs aldrig varit av nån högre kvalitet, men man ska ju iaf höra vad folk säger till en... Ska kolla på nya glasögon också :) Några som syns lite mer än de jag har nu. Hoppas jag hittar några snygga.

Nu ska jag äta apelsin och sen sova. Har än så länge hållit mitt "nyårslöfte" att äta två frukter/dag *glad*, ja förutom de två dagar jag var sjuk å inte åt just nå, då blev det bara 1 frukt/dag, men det räknar jag som specialfall. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar