09 januari 2008

Tjejsnack v 52 - Nyår

Var och med vilka firade du nyår?
På stuk, gick på sittningen med Patrik och Bompa, efter nyår så slutade Mats jobba så då firade jag med honom också. Å så var det ju massa annat folk ute också.
Har du några nyårslöften, vad?
Inga direkta löften men en önskan om att bli bättre på att gå och lägga mig i tid och kliva upp på morgonen. Jobba lite mer med mina rutiner med andra ord.
Vad är det bästa som hänt år 2007?
Relationen till älskade M har stärkts och blivit bättre.
Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Vet inte om det här hänt några såna där riktigt dåliga saker. 2007 har varit ett rätt lyckligt år, det enda jag kan tänka mig är att jag inte hann träffa familjen under sommaren.
Vad förväntar du dig av år 2008?
2008 ska bli året då jag tar examen och får ett bra jobb med trevliga arbetskamrater. Förhoppningsvis hinner jag träffa familjen under sommaren i år. Räknar kallt med semester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar