26 oktober 2008

Besviken

Var på stan igår och måste faktiskt säga att jag blev lite besviken. Jag hade väntat mig att det skulle finnas massa julpynt framplockat så jag kunde börja gå och fundera på vad jag ska utöka julpyntsamlingen med i år. Men det fanns verkligen inte mycket framplockat ännu, på sin höjd lite jultyger och nån adventsljusstake. Brukar det inte plockas fram den här tiden på året?

Annars gjorde jag en del fynd, var på LAJM och köpte lite papper och två QK-dies, granbården och "Snaps & herring", fick bra rabatt där. Sen var jag på akademibokhandeln och skulle kolla efter bokmärken eller stickers till ett julprojekt, men kom ut med tre böcker. Dels "1000 places to see before you die" som jag gått och sneglat på ett tag, dels två romaner som köptes på kilopris, 49:-/kg var ett bra pris så för två inbundna böcker betalade jag 62kr. *nöjd* Annat som inköptes var en lamineringsmaskin och lite nya kläder. Oväntat lite folk på stan också så det var ett rent nöje att vara inne igår.

Sen ett inlägg till intresseklubben: jag har fått mitt första gråa hårstrå.

Söndagen idag har spenderats med lite pyssel, har färglagt motiv till ovan nämnda julprojekt framför tv:n, har upptäckt att Travel&Living har lagom lättsamma program så här en söndageftermiddag.

Snart blir det middag som älskade M har lagat. Trevligt.

1 kommentar:

  1. Sen ett inlägg till intresseklubben: jag har fått mitt första gråa hårstrå.

    Du är ju bara för rolig du.....

    SvaraRadera