14 januari 2009

Stiltje

Det har varit tyst och stilla i bloggen ett tag. Fattar inte riktigt vart de första veckorna av 2009 har tagit vägen. Eller egentligen vet jag ju, däckade i feber den 3:e och när jag blivit nästan frisk drog vi iväg till M:s föräldrar några dagar. Tårtkalas och elitseriehockey varvades med många lugna stunder. Går mest omkring och väntar på klartecken till jobb just nu och under tiden har jag börjat papperspyssla lite smått igen. Fick hem ett paket från papermaze med bland annat en embossingfön så nu vill jag embossa allt jag ser. Har fått en beställning på ett kort så sitter och finurlar lite på det, men det är lite svårt att göra till någon man aldrig träffat. På lördag är det pysselträff iaf, det ska bli trevligt, ganska många anmälda också, så då hoppas jag få lite gjort. Det känns som medlemskapet i pysslarna var väl investerade pengar med tanke på alla trevliga människor jag lärt känna under året och alla roliga träffar vi varit på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar