14 februari 2010

Söndag 7/2

365foton2010 #17 barn
Dagens träning: Omotiverat längdskidpass som skulle vara 25k. Efter en kilometer var jag redo att åka hem. Tog 2.5:an och väl tillbaka på spårcentralen gick det ju rätt bra att åka ändå så jag gav mig ut på 10an utan sista svängen runt slalombacken. Bakhalt i alla motlut. Skavsår. lite energi. Tillbaka på spårcentralen fikade jag lite och provade valla på ett lager swixblå för att se vad som hände. Tog en tvåkilometerssväng och hade inte mycket bättre fäste. Efter 13k var jag less och gick hem.
Dagens spel: Spelkväll hos Viktoria. Ticket to ride gick rätt bra fastän vi var 7 spelare (två mer än det är tänkt). Kom tvåa, bara en poäng efter ettan. Sen spelade vi ett gammalt barnspel, Goliat, det vara ganska tråkigt och mest turbaserat. Avslutade med ett parti Carcassonne där vi också var två mer än det tänkta maxantalet. Det var roligt men gick sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar