01 mars 2010

Söndag 14/12

365foton2010 #294 Take-away
Dagens träning: Skidåkning 21.5k. Först ett varv på 10:an, fast utan sista svängen runt slalombacken. Det var segt och skidorna var nästan till salu. Efter lite energipåfyllning tänkte jag åka 5,4 men skidorna åkte nästan automatiskt in på första extrasvängen på 10:an för att det skulle vara kul att åka utför. I utförsbacken gick det lite fort så jag skulle kliva ut i skatespåret för att ploga men det var så mjukt så jag åkte in i snövallen och fick snö överallt där man inte vill ha snö. När jag kom till spårcentralen blev det lite snabbenergi och sedan ett varv till på 5.4an utan extrasvängar och efter det varvet hade jag åkt 19.5 så jag tog 2k till bara för att komma över 20k.
Dagens vildmark: En söt liten sork som hade bråttom över spåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar