03 september 2010

beslutsångest

Tänkte gå och rösta i morgon. Få det gjort liksom. Slippa bry sig om valfläsk och upphetsade debatter på tv. Har bestämt mig i kommun- och landstingsval men har tre kandidater till riksdagsvalet. Gjorde valkompasstest på svt:s hemsida och är nu än mer villrådig på hur det ska bli. Varför gjorde jag det där testet? Tror iaf en kandidat är ute ur leken men det är fortfarande två kvar. Kollar vad kandidaterna för de respektive partierna tycket. Vissa tycker bra i en del frågor men har muppiga åsikter i andra. De som har bra åsikter i andra har muppiga i en del. Ska sova på saken och bestämma mig i morrn tror jag bestämt. För bestämma mig måste jag, en av skyldigheterna med att vara myndig. God natt!

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Så kul att du är med och tävlar om en NUD Classic hos mig!

    Håll utkik, vinnaren presenteras nån gång under helgen!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera