10 april 2006

Liten uppdatering

Har varit på phösarutbildning i helgen. På "hemlig" ort fast alla visste ändå att vi skulle till nordkalotten eftersom det alltid har varit där. Föreläsningar å diskussionspass å fika. Inte mycket som har ändrat sen sist man var med. Eller jo, det var inte lika mycket frukt i år.

Ångrar lite att jag valt att vara kvar här över påsk när jag ser syrrans fina kort från i helgen. Blommande krokusar å snödroppar. Här ligger snön fortfarande, snöade mer i morse också. Men det töar å rinner på vägarna så man blir alldeles blöt om fötterna. Snart är våren här även i Luleå :)

Har pysslat idag igen. Mamma ringde å tyckte jag skulle göra ett kort till en släkting som fyller 70 snart så det har jag pysslat ihop idag. Ett väldigt enkelt kort. Har inte skannat det, vet inte om jag kommer att göra det heller, vi får se. Har iaf lagt in lite foton till den stora utmaningen på papprika, så det är bara en veckas foto jag inte gjort. Har 3 gamla LO:er kvar att göra också utöver den här månadens, men det blir väl tid till det i helgen hoppas jag :)

I morrn blev jag helt oväntat ledig då läraren flyttade fram deadline för senaste labben, och därmed också starttid för nästa lab. Det blir nog äntligen en stadsresa och jag kommer nog ta mig ända ut till storheden i min jakt på en ny telefon. Hittar jag en motorola Razor till vettigt pris så blir det en sån, annars blir det en sony ericsson. Den som lever får se...

Om det är nån som är in här som funderat på om inte dagens pryl borde döpas om till veckans pryl så har de kanske rätt. Tyvärr ligger uppdateringen av dagens pryl ganska långt ner på prioriteringslistan, efter pojkvän/skola/jobb/annat så det blir nog lite sporadiskt i framtiden :)

1 kommentar:

  1. Anonym15:02

    Jag kan "glädja" dig med att det var snö i Säffle åxå, även om det vr på väg bort :)

    SvaraRadera