11 september 2007

Tjejsnack v 37 - Ditt internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Har surfat på internet sen slutet på 90-talet nångång, förundras ibland hur man klarade sig med ett långsamt modem. Bloggen har jag haft i bra precis två år nu (började 9 sep 2005).
Vilken/vilka webläsare använder du?
Safari på macen, firefox på den stationära, och IE på jobbet
Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Scrapforum och bloggar
Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Mailen kollar jag 2-3 ggr/dag, kommentarerna på bloggen ungefär lika ofta, kanske lite mer frekvent om jag just lagt in ett inlägg.
Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
På scrappiz.se, pyssel.net, inaktiv medlem på papprika.se, kokkaffe.be, och igår blev jag medlem på pysslarnas forum.

2 kommentarer:

  1. Anonym20:47

    Tjejsnack är ju lite roligt, men jag var så dålig på att hänga med...så jag la ner... men det är trevligt att smyga runt att läsa på andras :)

    SvaraRadera
  2. Anonym10:58

    Tycker oxå att det där tjejsnacket verkar roligt men har inte kommit så långt som att börja med det än.
    Ps. Du är tagen, kolla in min blogg...*ler*
    KRAM!

    SvaraRadera