25 september 2007

Trevlig post!

Idag fick jag ett paket i brevlådan (eller ja, snarare en jiffypåse) med Winnerbäcks nya skiva Daugava. Har lyssnat igenom den två gånger redan och den verkar väldigt bra, lite mer av det gamla winnerbäck-soundet och lite mindre gladpop. Ska lyssna igenom den nån gång senare och verkligen lyssna på texterna också, idag har jag som inte hunnit med eftersom jag pysslat med lite annat.
Vet inte om jag berättat det här i bloggen men jag har köpt ett träningskort. Jag som alltid tyckt det varit onödigt att betala dyrt för något som man kan göra gratis i skogen och hemma... Men faktum är att jag har lite lättare att ta mig iväg och träna om jag bokar upp mig på pass så jag verkligen måste gå dit. Speciellt som man får betala straffavgift om man inte kommer på de pass man bokat. Tanken är att jag ska träna ett pass som heter core på tisdagar kombinerat med kondition och ett pass aerobics på torsdagar. Förra veckan hade jag grym träningsvärk i typ hela kroppen efter core-passet. Det är lite jobbigt med träningsvärk i magen eftersom man använder de musklerna när man skrattar. Att då fara å prova kaffe med trevliga, och roliga, kompiser är ju förvisso trevlig men inte så skönt för magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar