19 april 2008

Det bubblar

Eller snarare "jag bubblar", små bubblor av gläjde fyller mina dagar. Solen skiner för fullt ute och ljuset finns kvar till sena kvällen. Igår hade jag och älskade M date night, åt god mat, gav honom presenter för han blir äldre och var och såg Varg.
Varg är en sån film som man skulle kunna diskutera och bli upprörd över, eller kanske inte filmen så mycket som ämnet den handlade om. Jag blev mest nostalgisk och längtade tillbaka till fjällen. Tänk att få sitta uppe på ett fjäll i solen och dricka kokkaffe.
Ikväll är det sittning på STUK i overall. Hoppas på att det blir trevligt. Har lite andra småbubblor också som eventuellt kan bli stora glädjebubblor längre fram i vår. I så fall kommer ni att få mer om de då.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för tipset då vet jag vars jag ska kolla ;)

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag inte alls nyfiken ;)

    SvaraRadera