14 april 2008

Jag gillar måndagar

Yepp, så är det. Varje måndag är ju en start på en ny vecka med mya möjligheter. Den här veckan har startat riktigt bra, har varit på skolan och fått riktigt mycket gjort, det känns härligt att börja så efter förra veckan som bara försvann.
Trots att det ligger massa snö ute så känns det att våren är på väg, det är ljust ute till efter nio på kvällarna nu, inte långt kvar tills det är ljust dygnet runt.
Försökte pyssla lite till helgens cyberpyssel på pyssel.net. Det började bra med inspirerande utmaningar och jag fick massa idéer, men sen tog det tvärstopp med inspiration och tiden räckte inte riktigt till eftersom jag jobbade både lördag kväll och söndag morgon. Stickade ett litet hjärta av en rest ullgarn som jag sen tovade. Har sytt på lite pärlor nu ikväll och funderar på hur jag ska fästa tråden smidigast, sen blir det kanske en brosch av det hela. Om den blir klar nångång ska jag fota och lägga in i bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar