06 november 2008

6 november

Idag har varit en bra dag. Vi fick smörgåstårta till lunch på jobbet. Gott. Och en bit vetekrans till efterrätt. Utan någon egentlig anledning mer än att det är gott. På kvällen var jag sen och tränade. Körde först core och fokuserade verkligen på att försöka använda rätt muskelgrupper. Det är fördelen när samma program har körts några gånger, att man vet vad som händer, hur övningarna passar med låtarna och kan då koncentrera sig på att fokusera. Klarade också att köra iaf en omgång av sidoplankan på tå så visst känner man att träningen börjar ge lite resultat iaf. Efter coren så körde jag lite kondition, en halvtimme på crosstrainern, tungt i början men jag orkade hålla ut alla 30 min. *stolt över mig själv* Funderade över det där för några dagar sen, om man går ut och springer så måste man ju hålla ut hela vägen, annars blir man ju stående borta i skogen nånstans och det är ju inte så bra, men om man kör kondition på gymmet så är det lätt att man slutar när det blir lite för tungt, eller lägger ribban lite lägre än man tänkt, tex att man kör 20min isf 25. Men idag tränade jag alltså helt enligt planen.

En annan positiv sak, som förvisso inte har hänt idag är att bägge mina brudorkidéer har börjat få nya blomstänglar. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar