27 december 2009

Årets julkort

Här kommer bilder på de julkort jag kom ihåg att fotografera i år. Det är en vikning som blir som en ficka där man stoppar ner ett enkelt kort att skriva på.

Här har jag använt papper från spillpappershögen. Merry Christmas-bordern är papper jag köpt av Pion design och kanten är stansad med en Martha Stewart-stans (?). Die Cut från Graphic 45 och halvpärlor, troligen från Kaiser. Stämpeln är lånad på pysselträff och det mesta är chalkat med en grön fluid chalk.

Återigen papper från spillbitshögen, Melissa Frances tror jag att det är. Spetsen tror jag jag fått i värdinnegåva i nån swapp och hjärtat är köpt på Village när de fanns i Luleå. Kortet är stansat i överkant med en Fiskars kantstans. Även denna God Jul-stämpel är lånad.


Glittrigt papper, också från spillpappren, tror det är förra årets MM-julpapper. Vanligt vitt Bazzill som är kantstansat med Martha Stewart-stansen och chalkad med distress old paper. Det prickiga bandet är från Åhlens. God Jul-stämpeln är lånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar