01 december 2009

Söndag 29/11


Hjärtligt.

Dagens jul: Adventsstakar och julljus fram. Pepparkakor har bakats från köpedeg.
Dagens spel: New Super Mario wii. Både med två och fyra spelare.
Dagens film: Moon. Annorlunda. Halvbra. 6 av 10.
Dagens träning: Typ 13k på 92min. Förra gången jag sprang var rundan 13k, nu var den 12.5 enligt gps:en. Kan också bara se km-tider fram till 10k men dit var jag 4 min senare än förra gången och ändå var jag i mål samma tid. Tyckte väl det gick lite fort på slutet, men då var jag kall och ville bara hem. Sommartights och långkisar blir lite kallt då temperaturen är ner mot minus 10. Blir nog till att köpa ett par längdåkningsbyxor snart.
Dagens blogginlägg: Jag har funderat på att prova pulsträning ett tag, men köpte en telefon med gps isf en pulsklocka i somras. Nu har missagda haft en drive där hon skrivit om puls-träning och att använda pulsklocka som motivator. För tillfället har hon en tävling där man kan vinna en pulsklocka från Polar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar