13 oktober 2005

Allt känns bra!

Har kommit igång att räkna i reglertekniken nu, hög tid kan tyckas eftersom tentan är om en vecka.
Började träna i tisdags också. Sprang väl ca 800m å gick sen resten av rundan som ligger på 4-5km nånting, men jag har iaf börjat :)

Fick ett brev i postlådan idag med mina presenter till julkalendersswappen på scrappiz så nu ska de bara slås in å så ska jag göra nån värdinnegåva också så ska de skickas sen.

Ska på info ikväll om vilka kurser som finns på systemteknik till våren och vilka jag måste läsa å så. Å så bjuder de på pizza.
Igår var vi på fotboll på kåren, Sverige-Island. De servera hamburgare, det var ju inte direkt Max-fart på serveringen men hamburgaren var god när den väl kom. Tokfullt var det på kåren också, vi fick sitta alldeles under duken så lite nackspärr hade jag efteråt. Gick hem efter halva matchen så jag vet inte hur den sluta, men Henkes mål var snyggt iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar