17 oktober 2005

Äntligen phösarphaest!

I lördags fick vi vår hett efterlängtade phösarphaest. Blev upphämtade på eftermiddan av Johan som skjutsa ut oss i skogen där Peder mötte upp. Det blev paintball!! Först jag, Patrik å Jonas mot varann å sen vi mot Peder å en tjej som var med. Skitkul, å det gjorde inte så ont som alla säger, fast jag blev iofs inte så träffad, två gånger på benet, en gång på geväret och två gånger på visiret, såg typ inget men träffa ändå Patriks panna. Den är fortfarande blå.
Åkte hem en sväng efter det å bytte om, fick äntligen använda linnet jag köpte i somras. Vi var på exotic å åt. Det var riktigt många "nollor" (som är tvåor nu :P) med. Först tänkte vi beställa från menyn, men alla ändrade sig så tog vi buffé istället. Där fanns sushi, friterad kyckling, curry-fläsk, biff i sötsur sås, kycklingfilé och fläskfilé.
Efter det blev det fest hemma hos Johan. Tog ett tag innan vi fick igång musiken men sen var den blandad å bra, lite winnerbäck (katt över taken) å mycket annat. De hade köpt en back bayersk till mig, Patrik och Jonas att dela på. Fick smaka en rätt god skotsk whisky, kommer inte ihåg namnet men den hade en örn på flaskan, och lettsk/litauiskt? öl.
Senare på kvällen kom nån på att vi skulle kolla hur många som gick i en soffa, oturligt nog satt jag underst och fick 10 killar över mig. Killar är inte fjäderlätta. Så gick soffan sönder, den gick av på mitten å jag fick den på hälen. Det var inte skönt. Gjorde jätteont. På med massa is å så bandage å grejer. Sen fick jag skjuts hem. Sov hela natten å nu kan jag nästan gå på foten igen, det gör fortfarande lite ont, men som tur var det bara mjukdelar som tog stryk å så fick jag nåt blåmärke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar