01 oktober 2005

Ute i blåsväder

Det var jag å Mats i morse när vi traska iväg ner längs Haparandavägen med sikte på barnens hus och dollarstore. Jättemycket blåste de, man fick riktigt ta i ibland för att komma framåt. Men fram kom vi. Kollade på alla nya legosar som finns å så köpte jag 2 små dogz, fast en var en som jag redan har :/. Köpte en rosa reflex å en ljusmanschett också. Manschetten slaktades när jag kom hem så nu har jag massa små vita å rosa tygblommor :)

Var fikasugna när vi kom hem så jag slängde ihop en sockerkaka å så fika vi innan Mats for å jobba. Jag har pysslat med lite av varje under eftermiddan å kvällen. Gjorde klart LO:n jag började på igår, har hängt på scrappiz lite å så har jag sytt en dataväska. Nu gäller det bara att datorn inte är en millimeter större än vad som står på apples hemsida för då blir väskan för liten... Å jag tyckte ändå att jag tog till stora marginaler men tydligen räknade jag fel någonstans.

Har för första gången också lagt ut lite auktioner på tradera, så nu ska vi se om jag får nåt sålt. Det var 4 McDonaldsfigurer som jag fått som "bonus" när jag köpt snobben-figurer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar