03 oktober 2005

Ännu en måndag...

Har typ suttit med labrapporten i SMR-kursen hela dan känns det som, nu är version 6 inlämnad iaf, hoppas hoppas att den är rätt, men det tror vi att den är. Nu återstår bara att få sista delen att funka...

Var med Mats å Adam på Max å åt. Det blev en kycklingburgare, fortfarande mätt 3h senare :)
Var å hämta min telefon idag också, nu funkar kameran som den ska så nu kan jag fota oavsett om jag har riktiga kameran med. När jag kom hem låg en liten jiffy-påse i brevlådan. Från Octoberstamps med mina första omonterade stämplar. 2 st julstämplar från Octoberstamps. Ska monteras då tid hittas å sen ska julkort börja tillverkas.

SSETI-möte på kvällen. Fick lite info om vad NAC å SYS pysslar med. Börjar få lite hum om vad vi ska göra också. Man får små pusselbitar varje måndag, i slutänden ska det bli en satellit...

Måndagkväll är fikakväll med Mats och CSI. Ikväll blir det sockerkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar