26 oktober 2006

Tjejsnack v. 43: Resor

· När reste du senast?
I början på oktober, till Wien med familjen
· Vilka länder har du besökt?
Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Tjeckien, England, Frankrike, Ungern, Österrike. Å så har jag åkt igenom Holland.
· Drömresemålet?
Islay. Där finns både god whisky å trevliga fåglar.
· Roligaste reseminnet?
Att få se riktiga pingviner på Zoo i Wien är väl det nyaste roligaste reseminnet iaf. Överhuvudtaget resorna med familjen. Att traska å gå, inte bestämma så mycket i förväg, ta det lite som det kommer.
· Tråkigaste reseminnet?
Kommer inte på något sådär jättetråkigt just nu, att vår buss blev bortforslad av polisen i berlin var väl mer spännande än tråkigt, den kom ju tillbaka sen...

3 kommentarer:

  1. Anonym19:10

    har du inte besökt österrike? men du har varit i wien. konstigt.

    SvaraRadera
  2. Så, nu har jag varit i Österrike också. Hmm, lite förvirrad är jag nog i bland...

    SvaraRadera
  3. Anonym19:32

    Hej! Annelie från scrapträffen här: Hittade din blogg via Scrappiz. E det ok om jag länkar från min till din blogg?

    SvaraRadera