01 november 2006

Tjejsnack v. 44 - datorer och internet

· Vilken sajt besökte du senast?
tjejsnacks hemsida för att hämta frågorna till det här inlägget
· Vilken sajt besöker du oftast?
portalen, mail, schema, tentaresultat, fronter, allt skolnödvändigt finns här ju :)
· Vad har du för dator?
Dels ett litet hembygge i ett litet barebone från shuttle med windows, dels en bärbar liten ibook, som är den jag använder mest just nu, dels en lite större å äldre dator som jag hade innan shuttlen som det är tänkt jag ska leka med linux i, sen.
· Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V?
http://tjejsnack.missbeccis.se/
· 5 saker du googlat på nyligen?
oj, sitter på en dator på skolan nu, har inte lillmacen med mig så jag kan kolla vad jag sökt på, men mest troligt nåt som har med stämplar eller scrap att göra eftersom jag precis beställt grejer till julkortstillverkning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar