01 oktober 2007

Måndag 1 oktober


Livet rullar på framåt, det är nu redan oktober och riktigt höstväder här uppe i norden. Tog in de största av mina tomater igår och la i köksfönstret för att se om det blir iaf några röda tomater. Det har varit några frostnätter och egentligen skulle jag väl tömma krukorna utomhus snart och stoppa undan de för vintern.
I helgen har jag jobbat på hotell. Det blev ganska många timmar i september, välkommet tillskott i kassan nu när hösten resor börjar och det snart är dags att börja handla julklappar.
Jobbar på framåt på exjobbet, trodde jag kört fast och att det inte alls skulle gå, men det jag trodde var fel kanske inte alls behöver vara fel utan bara en annan synvinkel på det hela. Jaja, ska försöka få ihop en mätare nu iaf och se om det går att mäta överhuvudtaget. Själva mediet kan ju ställa till problem med dålig refraktion och sånt.
Pysslar lite, en del finns på scrappiz och resten är till scraputmaningens utmaningsresa så det blir lite fördröjning, här kommer iaf ett kort jag gjorde till första utmaningen, "avkapat motiv". Inte särskilt nöjd med kortet, när ska jag lära mig att inte skriva för hand på kort, men det gjordes i all hast 2h innan jag skulle fara å jobba inlämningsdagen så det fick bli som det blev.

1 kommentar:

  1. Jag tog in mina tomatplantor för flera veckor sedan - efter det har vi fått fler och fler tomater och de blir röda där de sitter på plantan också... (fast vi har väldigt trångt på golvet i vår lilla etta... ;)

    SvaraRadera