16 oktober 2007

Tjejsnack v 42 - Relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Mamma å Pappa
Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Det går väl inte, efter vilken egenskap ska man rangordna de då?
Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Det har väl hänt, men inte av de jag idag kallar mina vänner.
Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Det beror väl på hur man definierar en _bra_ relation... Jag har de relationer jag vill ha till de flesta runt i kring mig.
Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Det är väl olika från person till person och vilken relation vi har, beroende på relationen uppskattar man ju olika saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar