16 oktober 2007

Tjejsnack v 41 - Bröst

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Yepp
Är du orolig för bröstcancer?
Lite orolig för cancer i allmänhet är jag nog, men inte så att jag går och tänker på det till vardags.
Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Bröst är kvinnligt, men mest bara nåt som bara finns där
Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Jag är nöjd med de som de är, alldeles precis lagom stora.
Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
Jag har ju som inte min inkomst från brösten, men hade de varit en del av mitt varumärke hade jag nog försäkrat de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar