21 april 2009

Kvällssol

Kvällssol och en himmel som flammar i en mängd pastellfärger skapar en härlig kuliss till en joggingtur. 5km som vanligt och fort går det fortfarande inte, men nog kändes det som att det gick lite fortare än sist iaf. Två pass kvar på 5km innan jag ska öka till 6.5km nästa tisdag. Syster, du har väl någon lämplig löprunda på g, den behöver inte vara just 6.5km, men en löptur tänkte jag allt hinna med...
När jag kom hem plockade jag fram ett liggunderlag ur förrådet, nu kommer man in såpass i förrådet att man kommer åt de, och körde lite core-övningar. Situps, plankan, utfall, rygglyft och lite balans. Det jag saknar mest med att inte ha ett gymkort är just core-passen, men får försöka ta mig i kragen och göra lite hemma istället.

1 kommentar:

  1. Syster21:23

    Rundan här i närheten är ca 2km. annars vet jag inte nån bra slinga..

    SvaraRadera