23 april 2009

Storspoven flyger i skymningen...

...eller nåt. En storspov flög iaf över huvudet på mig under dagens joggingtur. Sprang en för året ny runda som är lite längre än den gamla vanliga, drygt 6.5km, och sprang hela vägen även denna sträcka, det känns att jag blivit starkare både fysiskt och psykiskt vilket känns skönt. Dock har jag grym träningsvärk i övre magmusklerna sen tisdagens core-övningar, inget skönt att skratta...

Fick veta idag att årsmötet för pysslarna infaller samma dag som stadsmaran, så jag har fått stryka den tävlingen ur programmet och kör nu för fullt mot lidingöloppet i september. I det här fallet prioriterar jag god mat, pysselvänner och övernattning framför springandet, men i september är det bara ett fokus, det går inte att prioritera bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar