17 september 2005

Cybercrop dag 1

I dag har jag suttit framför datorn hela dagen eftersom det varit cybercrop på scrappiz. Har gjort LO:s till tre tävlingar och en 4:e enligt veckans skiss, men vi får se om den blir uppladdad, är inte riktigt nöjd med den.


Layouten här intill är till tekniktävlingen. 3 mönstrade papper från olika tillverkare, nåt i metall och garn.
Sen har jag gjort en layout där jag använt stämplar och en lo till skisstävlingen. Den är jag inte riktigt nöjd med. Rött och solgult är inte riktigt de färger jag använder till vardags.
Slutligen har jag gjort ett grattiskort till mormor. Det är jag däremot riktigt nöjd med. Tänk att nåt så enkelt kan vara så snyggt.

Mina philadelphia-stämplar var väl värda sina pengar, har stämplar på nästan alla lo:s med de å det blir så bra :)

Nu är det väl dags att sova snart, är ju en dag kvar på cybercropen :)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar