13 september 2005

Lite smått besviken...

... hade fått en avi på posten idag. Trodde det var paketet från pysselpunkten jag väntar på. Sprang glatt iväg till slemmis efter maten för att upptäcka att det var en bok å inga papper som vänta på mig :/ jaja, boken var väl helt ok, men inte vad jag väntat mig.

Laga mat efter ett nytt recept idag. Sweet chilistekta kycklingspett med potatissallad. Gott! (finns i Buffé juni/juli). Första gången jag gör hemgjord potatissallad faktiskt. Det blev en varm variant med purjolök och vinägrett.

Mina muffins gjorde succé på skolan idag. Charlotte å Patrik fick smaka å tyckte de var jättegoda :)

Hade två föreläsningar, en i varje kurs. Kaustubh prata om TCP-protokoll å så fick vi tillbaka hemuppgifterna. Alla rätt. Andreas prata om olika överföringsfunktioner och hur man optimerar de. Sen satt jag å Stefan med projektet del två en stund. Det svåraste är hur man ska skriva det i matlab. Fick reda på resultatet på tentan i augusti också. U. Men jag ska kolla på den imorrn å se vad jag gjort. Tror att jag hamna bara en poäng under gränsen. Kan ju löna sig att klaga lite. Vi får se.

Nu är det snart dubbelavsnitt av desperate housewife :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar