21 september 2005

Så har man blivit mac-are också

Eller snart kommer jag vara det... har precis beställt en iBook... liten å gullig å jättefin :)

I går jobbade jag på kåren. 5 timmars öppethållande, 40 gäster å 11 rödskjortor. Å i lördags var det lagchefskväll så allt terapiarbete var redan gjort. Vi hade lite utbildning i bar-2:an å övade på att byta ölfat å så. Städade på en timme ungefär. Kers å Patrik var ute så jag prata lite med de, nu verkar det som om det blir en phösarphaest iaf, nästa fredag.

Fick bekräftelse på beställningen från Inkywings också. Tyvärr så var julstämpeln slut så nu får jag leta efter nån annan, men pysslas stämplar släpps ju till helgen så jag får se om nån av de passar...
Pysslade ihop ett grattiskort igår också, börjar få in snitsen på kortmakande nu. Stämplade bokstäver som jag skulle klippa till rektanglar å klistra på kortet, men de blev för breda först, men med lite snitsande å skärande här å där så fick de plats. Nästa kortprojekt blir nu att göra ett dopkort. Om två veckor åker jag til farmor å farfar över helgen för att vara med på dopet av mitt kusinbarn. Om vi är klara med traversen så blir det älgjakt också.

Ska dricka upp mitt kaffe nu å sen ramla iväg till skolan å optimera hastighetsregulatorn. Sen är det bara att koppla ihop systemen på nåt roligt sätt så allt bara funkar :P

1 kommentar:

  1. Anonym17:12

    Ja där ser man, ännu en som tagit förnuft till fånga och beställt en ibook :P Och inget sa du heller.. :P

    SvaraRadera