27 september 2005

Grillning på PG

Var hem till Sandra på SSETI-möte/grillning igårkväll. Jag å Patrik delade på en fläskfilé. Riktigt gott faktiskt. Vi gick väl inte igenom så mycket information igår, hade mest bara trivselstund å lek i lattjo-lajban-lådan. Vi har iaf fått en väldigt lös tidsplan nu, ska vara klara i slutet på november. Å med lite tur så får vi göra en projektkurs av det hela så vi får 5 poäng för det.
Nu vet jag hur en Can-bus ser ut iaf, det fanns en sån i lattjo-lajbanlådan igår nämligen :)

Idag har jag haft två föreläsningar å bara sovit på en av de. Vet inte vad det är men jag har ruskit svårt att hålla mig vaken på föreläsningar, hur intressanta de än är. På smd-föreläsningen fick vi veta mer om routing å hur det går till i verkligheten och på smr-föreläsningen fortsatte vi med tillståndsmodeller. Fick tillbaka projektrapporten med retur också. Hade missuppfatta vad han egentligen ville se på bilderna så det får vi göra om, och en konstant var lite för liten men det är ju bara att räkna om så den blir rätt. Annars får vi väl säga att simuleringen fungerar med den konstanten, och den är ju uträknad enligt formeln vi fått så teorin stämmer ju också...

Hade ingen föreläsning efter lunch så då satt vi på kåren å gjorde hemuppgifterna, nu ska de bara renskrivas å sen lämnas in.

Har blivit pappersfreak på Scrappiz idag också :) har skrivit tillräckligt många meddelanden för att inte vara scrappare längre...
Fick embossingpulver från inkywings idag också, nu ska jag bara få tag på nån julstämpel så kan jag börja fixa julkorten snart.
Farmor ringde å talade om att Alex blivit jätteglad när hon hörde att vi skulle komma dit på dopet. Det låter ju riktigt trevligt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar