14 december 2005

Äntligen hemma!

Har suttit i ellabben i 7 timmar idag och förberett lab. Inte vart jag så mycket klokare, det var mest trial-and-error, typ göra simuleringar med massa olika resistor och kondensator-värden å plocka ut de som gav bäst graf...
Nåja, vi är så gott som klara med förberedelserna iaf.

Sitter just nu och skriver ut foton som ska sitta i albumet farmor och farfar ska få i julklapp. drygt 30 bilder ska skrivas ut. Funderar på om jag ska beställa nå utstansade blommor, alternativt got flowers eller om jag ska klara mig med de dekorationer jag har hemma...

Kom precis på att jag måste slå in alla julklappar också... när ska jag hinna det då? kan ingen skänka lite tid till mig! :)

1 kommentar:

  1. Anonym03:35

    Jobba inte ihjäl dig... stanna upp och en sekund.

    Ne nu blev det sent.. Kanske är dags att stänga ner å ställa flaskan åt sidan å ge upp. Hejjs

    SvaraRadera