04 januari 2006

Kom tillbaka till Lule i torsdags kväll. Det var en lång resa hem. Först var tåget 55 minuter försenat å jag fick springa till Arlanda express för att hinna checka in på Arlanda innan det var försent. Tur i oturen så var även flyget försenat så jag hann med, annars hade jag väl varit kvar på arlanda än :/ Kom hem drygt en timme senare än tänkt.Var ju tvungen att scrappa lite de sista dagarna på 2005, hade ju inte scrappat på 2 veckor. Det blev de 2 layouterna här intill från när syster var här i slutet på 2004.

Nyår firades på kåren. Var på sittning med Patrik, Per, Anna, Viktoria och Sara och drygt 110 till. Fick konstig mat men underhållning och sällskap å utsmyckning var det inge fel på. Vi fick melontzatziki med kräftstjärtar, var väl inte helt fel iofs. Sen var det lammracks med lasagne. Vet inte om jag förväntat mig att få pasta på nyår direkt. Till efterrätt var det två persikohalvor. Nä, man ska nog inte gå på finsittningar för matens skull iaf, mer bara för att få klä upp sig å så.

De senaste dagarna har varit fyllda av pluggande, försöker lära mig allt om förstärkare av olika former, inresistanser, utresistanser, förstärkningar med last å utan last å så återkoppling då förstås. Det känns som att återkoppling och rapportskrivning är det enda man behöver lära sig här :)

Scrappade lite i måndags också, en lo efter veckans skissutmaning på scrappiz. Sitter nu å funderar på om jag ska scrappa mer ikväll eller spara de få foton jag har kvar utifall de jag beställde igår inte hinner komma innan helgens cybercrop. Fick ett stort paket papper från Jane på Scrapaddicted igår iaf. Beställde ett månadspaket för första gången och blev riktigt nöjd. Många fina papper från fancypants och mambi. Jag hade beställt chatterbox-papper också, holiday och chalet serierna, helt underbara, som alla andra chatterbox. Sen kan man ju fundera vad jag tänkte på när jag beställde Bazzill, nästan bara rosa å lila nyanser, tur att några andra nyanser ingick i månadspaketet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar