23 januari 2006

Nu börjar det kännas att man går i skolan igen

Efter förra veckans lugn i skolan med bara en föreläsning och ett simuleringspass så börjar jag komma i gång igen. Var å fippla lite med pspice i eftermiddags med Micke. Efter 2,5 gav jag dock upp då jag hade väldig huvudvärk och inte förstod mycket. Å inte var lärarn på kontoret heller så ingen hjälp fick man. Jaja, nya tag imorgon, då har vi lab hela förmiddan från kl 8. det blir väl till att pspica lite mer då.
På eftermiddan börjar robotikkursen också. Var in å kollade på fronter å såg att det ska vara 2-3 labbar och ett projekt i den kursen också. Så nu blir det till att verkligen komma igång redan 8 på morgonen i fortsättningen. Hoppas Mats börjar jobba lunch snart... :)


I går var det en lugn dag att vila ut på efter jobbet i lördags. Skickade iväg mats till jobbet på em å hann sen scrappa en sida till Papprikas stora utmaning innan jag for på philm å kolla på Harry Potter. Lite väl lång kanske, men överlag bra, trots att jag sov några minuter under första halvan. Per var snäll å lät mig köpa en chipspåse av honom när jag inte orkade klämma mig förbi alla andra på raden å gå å köpa själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar