11 januari 2006

Tentaångest!!!

Nä det har jag inte, bara lite. Men om man tänker positivt så kan jag egentligen ganska mycket. Vet ju hur man gör ett filter... Å hur man räknar ut förstärkning i enkla förstärkare :)

Ute är det grått. Även om det ligger ett tjockt lager snö på marken känns det mycket mörkare å tristare ute nu än för bara nån dag sen då det låg snö på alla träd också. Då var det LJUST ute. Fast ändå, vi går mot ljusare tider nu. Såg i nyaste svensk jakt att när vi är i Hemavan om några veckor så är solen uppe hela tiden backen är öppen. Skit bra ju. Ska bli så kul att få komma iväg å åka skidor en halvvecka.

Har scrappat lite igen. Varför har man alltid som mest inspiration när det är tentap? Gjorde Februari-2004 sidan klar idag och började på Mars-2004. Började med februari igår men kom på att den bruna pennan var slut så jag fick vänta med att göra klart den tills jag varit på bokis å handla en ny.

Börjar ju nya kurser till veckan. Men i ena kursen är schemat inte lagt, å böckerna finns inte ännu på bokis. Det är bra att examinatorn har bra framförhållning. Har absolut ingen koll på vad jag ska göra när under de närmaste 10 veckorna, vilket också innebär att jag inte kan planera nånting annat än :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar