17 januari 2006

Ännu en vecka har gått


Men förra veckan var dock en produktiv vecka. Skrev två tentor. Klarade nog den en a å kanske den andra.

Var på kåren torsdag och fredag eftermiddag å organisera om garderoben rejält. Flyttade om hyllor, bytte namn på sektioner och gjorde om nummersystemet. Nästan hela geo var där och vi fick god hjälp av många andra, ingen nämnd ingen glömd...




Scrappade lite också. En ABCsida om mig själv till den stora uttmaningen på papprika. Jag började också med skissutmaningen på scrappiz, men den var för svår att göra om till A4, svårt att få plats med alla detaljer. Så igår kom jag på hur jag skulle göra den, det är "Frostigt" här till vänster.

I lördags var det lagfest för de lagen som inte jobbade. Deo, Geo, M2, Ped, Peek och U2 var de som dök upp på basecamp för att ha kul tillsammans. Å kul hade vi. Lekte massa lekar, Mega twister, tidningsleken, fruktsallad, å så blev det lite treman också :)
For till kåren vid 11, var inte jättemycket folk dock. Hade rätt kul ett tag, dansade å prata med folk å så. Sen gick brandlarmet och efter det tog sig festen inte igen för mig. Gick hem redan halv 2.

Var å såg Narnia i söndags, härlig söndagsfilm. Satt dock mest å fundera på hur de gjort med alla djur halvmänniskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar