05 januari 2006

Mer pluggande

Men börjar se ett slut på det här nu, sista kapitlet är ju jättekort :) Sen är ju frågan om jag överhuvudtaget lärt mig nåt, tur att jag har lite bättre koll på mättekniken iaf så jag inte behöver lägga så mycket tid på den.

Har återupptäckt sr:s webradio. SR klassisk är perfekt att lyssna på när man pluggar, hackar lite ibland iofs men sånt får man ju ta. Sen lyssnar jag på p3 när jag surfar å scrappar å sånt. Lite tjatigt ibland kanske menmen.


Var ut å gick igår kväll, mest för att komma igång med träning igen efter förkylningar och dylikt. Tog lite foton också, lite svårt när det var så mörkt att man bara kunde ta på sånt som fanns i närheten av gatlyktorna men fick till nåt kort iaf. Sen finns ju alltid photoshop att förändra å förbättra i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar