18 juli 2006

Livet

Livet rullar på. Som sagt har jag haft "semester" nu en vecka. Annars är livet en blandning av jobb, tentaplugg, pyssel och flyttstäd. Har en Landskaps-ATC som jag pysslar med nu, å sen ska det göras flyttkort. Sen ska pysselgrejerna packas ner i en stor kartong. Här hemma är det lite kaos, kartonger överallt. Får nyckeln till nya lägenheten 1 augusti, å tiden går fort. Men det känns som att man inte kan packa så mycket ännu, man vet ju aldrig vad man behöver...
Tentapluggar för att klara ekonomitentan i augusti så CSN vill ge mig pengar även i höst. Skulle vilja klara elektronik II tentan också, men den får komma i sistahand efter allt annat jag ska göra. Det mesta inför flytten är klart nu, ja allt utom flyttstädet och att beställa de möbler M inte köper på IKEA. Typ en säng på över 50kg som de inte ville köra över hela sverige. Sen är det bara att fixa bredband, men det kan man som inte göra innan vi flyttat in. Så nu är det bara att ta det lugnt och pyssla som gäller idag, när jag är klar med det kan jag varva jobb, plugg å packning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar