19 juli 2006

Utmanad!!

Kände mig utmanad av Myran att svara på följande frågor:

5 saker jag har i min frys:
-frysta grönsaker
-kycklingfilé
-tomatsåsen jag gjorde igår. underbart god till kyckling å frysta grönsaker, som dock bör tinas innan förtäring
-massa andra människor mat. delar frys med 4 andra männskor.
-frost. tyvärr har jag övre hyllan så jag har mer frost per kubik än mina korridorskompisar. Men snart har jag ingen frost nå mer å en stor egen frys :)

5 saker jag har i min garderob:
-kläder
-skidpjäxor
-isklampar, de fick inte plats i frysen...
-alla mina skor, eller de ska vara i garderoben men ligger oftast i en hög på hallgolvet :)
-strykjärnet som aldrig används då jag inte har någon strykbräda


5 saker jag skulle haft i min bil om jag hade någon:
-solglasögon
-kartbok med tillhörande kartläsare så man kan hitta alla små roliga vägar
-kikare
-kamera
-fågel å blomböcker. här ska upptäckas!

5 saker jag har i min handväska
-rååsa börs
-rååsa telefon
-rååsa anteckningsblock
-kamera, som inte är rååsa
-penna, som inte heller den är rååsa utan "stulen från kårhuset"

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya lägenheten! (Jag avundas dig dock inte flyttpackandet och -städandet =)... Skönt med lite semester också förstår jag...

    //Ellinor

    SvaraRadera