11 december 2006

Sista kvällen.

Jaha. Då var det över. Finito. Slut. the End. Sista kvällen som kåren var öppen var i lördags. Nu kommer man aldrig mer plocka upp glas även när man var ute. Man kommer aldrig mer köpa en öl i bar 2:an för att slippa köa till stora baren. Man kommer aldrig mer dansa på stora dansgolvet. Man kommer aldrig mer kunna göra sig av med aggresioner genom att skura golvet 3-4 gånger å ändå inte få det rent. Man kommer aldrig mer äta nattmackor efter en lång kväll.
Nä nu ska jag sluta vara nostalgisk å berätta om kvällen. Jag å P började genom att dricka kokkaffe å äta pepparkakor hemma hos mig. Redan vid 21 gick vi till kåren och jag ska väl erkänna att jag var lite skeptisk till att gå dit så tidigt. Men redan då var det kö till centekhuset så vi var rätt nöjda med våra arbetsleg :) Det var lagom mycket folk där inne då, senare blev det fullt men när ölen var slut vi 01-0130 nån gång minskade antalet gäster också. Mycket trevligt folk, några gamlingar som man inte träffat på typ evigheter. Å så mycket prat om Fugelsangs uppskjutning... Först tänkte vi gå hem vid 2 å kolla på uppskjutningen men fick reda på att den inte var på tv å att den var så sent som 2.47 så då stannade vi. Drack niks cider i brist på öl. Blev övertalade av Mia att fara ner på Gula så vi for dit å åt våfflor. Gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar