20 december 2006

Veckan hos systeryster

Morgonen efter dagen innan, alltså dagen efter julbordet for jag med bussen ner till lillasyster för att vara hos henne några dagar. Blev mött på busstationen och tillsammans lyckades vi släpa väskorna över halva stan, och givetvis bodde hon längst upp i huset utan hiss :)
Första kvällen åt vi på max. Gott.
Nästa kväll åt vi typ julbord. Sill å skinka å prinskorv å köttbullar å rödbetssallad å potatis. Å julmust. Bytte julklappar med varann, fick en tomte till min samling :)
Nästa kväll blev det tacos. Gott.

Syster jobbade när jag var där, så jag trodde jag skulle ha hur mycket tid som helst att plugga, men hur lätt är det att plugga när en söt katt ligger i räknehäftet?

Han var söt för det mesta, när han inte bets å klöstes å så. Å inte när han kom å väckte en med en stor blöt puss alldeles för tidigt på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar