30 juli 2007

EFIT 20 juli

09.00 Dagen börjar med en suddig tur ut på internet, mail och forum kollas igenom.



10.00Borstar tänderna och gör mig klar för en ny dag.


11.00 Tar en kopp kaffe och funderar vad jag ska skriva i min exjobbsbeskrivning.



12.00 Kollar igenom lite foton, funderar på att skicka iväg en del på framkallning snart.



13.00 Pluggar lite elektronik. Snart tenta.


14.00 Kommer hem från ICA med två kassar mat.



15.00 Lägger mig i soffan och läser lite om Hamilton, somnar och sover till 17.30 då jag väcks av söta M.

18.00 Funderar på att diska och laga mat.



19.00 Startar projektorn. Dags för ett avsnitt uppdrag mord.



20.00 Far på ICA igen för att hämta mina nya böcker.



21.00 Kollar lite förstrött i nya IKEA-katalogen, noterar att det kommit dörrar till min bokhylla.



22.00 Gör klart ett kort, motivet målade jag i förrgår efter en idé i "Crafts beautiful", idag var det bara att skära till och klistra ihop.

Det var dagens sista kort, nu är klockan 22.30 och jag ska gå och sova. NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar